2018年1月20日 星期六

李小龍。精武門[踼館]!



我係精武館最水皮嘅徒弟,我想試下日本拳頭嘅味道!

**

精武門經典對白:

「胃病會唔會死人?感冒會唔會死人?」
陳真咁樣質問師兄佢哋,師父霍元甲嘅死因。不過當年感冒的確係可以致命嘅。

「我問你,你係咪中國人?」
精武館二師兄質問胡翻譯嘅話。

「我係精武館最『水皮』嘅徒弟,我想試下日本拳頭嘅味道!」
陳真將「東亞病夫」牌匾送返去虹口道場時講嘅說話。

「中國人唔係病夫!」
陳真將虹口道場嘅打手都教訓一餐之後講嘅說話。

「呢次要你哋食紙、下次要你哋食玻璃!」
踢館之後,陳真將寫着「東亞病夫」嘅紙撕下來,逼嗰兩個當初送牌匾嘅日本人,塞紙入佢哋口時講嘅說話。

「點解?點解你要逼我呀?」
陳真逼漢奸胡恩講出霍元甲嘅死因之後,本來都放佢一馬;但胡恩喺背後偷襲,反畀陳真一拳打死時講咗呢句話。

「我就係唔講道理嘅!」
探長話巡捕房做事一定要講道理,虹口道場社長鈴木寬咁樣回應。

「我哋容忍係錯㗎!五師弟佢啱!」
大師兄范先生返到精武館時,眼見一眾師弟妹被殺,悲憤之中講嘅說話。

「我少讀書,你唔好呃我!」
陳真向巡捕房探長講嘅說話。跟住再問,如果佢出去自首,精武館嘅人係咪唔受牽連。

「我話你知呀!我陳真殺人填命,同精武館無關!」
陳真臨步出精武館之前,向日本領事講嘅說話。

**

精武門 Fist of Fury,係1972年一部武打功夫電影,由李小龍主演。呢部係李小龍回港後主演嘅第二部電影,當時香港票房收得超過四百萬。成名前嘅林正英、成龍都喺戲入面度做龍虎武師。

故事大綱:



20世紀民初時期,陳真返到上海日租界嘅精武館為師父霍元甲奔喪,重打算同青梅竹馬嘅師妹結婚。雖然醫生講霍元甲係因為胃病轉感冒致死,但係精武館弟子都有懷疑,而陳真就誓要查清真相。

霍元甲嘅公祭儀式度,胡翻譯帶著兩個日本虹口道場嘅人走來挑釁示威,重送來一塊牌匾,上面寫著[東亞病夫],陳真嬲到要出手打鑊佢哋,但係畀大師兄阻止。



師父受辱,陳真條氣唔順,冇同師兄弟講聲就單拖將個牌匾送返去虹口道場,一條友用[迷蹤拳]同唔知點變出來嘅[雙節棍]打殘班架仔,重要先前喺公祭度挑釁搞人喪事嘅兩條友食咗寫著[東亞病夫]嘅紙。

離開道場行到去公園,睇到[狗與華人不得入內]嘅告示牌,又同其他日本人再起爭執,之後重凌空一腳踢碎嗰塊告示牌。

紅口教頭派咗好多人去報復,到精武館砸打一番,重要精武館交出陳真。

陳真返到精武館,喺帥兄弟嘅勸說之下準備離開上海。不過嗰晚發現田伙頭同馮管事傾密謁,聽到霍元甲原來係畀佢哋毒死,重同一個叫[胡先生]嘅人有關,又知道田伙頭原來係日本軍人。陳真就打死佢哋兩個,將佢哋條屍掛喺枝電線桿度,離開咗武館。後來師妹喺霍元甲嘅墓地度搵到陳真,重提醒佢,胡先生可能就係胡翻譯。



胡翻譯幫紅口教頭出主意,用日本嘅政治威勢向巡捕房施壓要捉陳真。胡翻譯同紅口教頭重有俄國斧頭黨首領聚會之後坐人力車離開,個車夫原來係陳真假扮,結果畀陳真拉咗去後行。威嚇之下,胡翻譯供出紅口教頭先至係幕後主謀;胡翻譯伺機偷襲,畀陳真打死。陳真跟著整壞虹口道場嘅電話線,假扮修理技工混入去道場。

師妹帶大師兄去到霍元甲墓地見陳真,不過陳真已經走咗。而虹口道場又派出大班手下易裝攜刀離開之後,陳真一人闖入道場,打死一班武師,經過激烈決鬥,先後打死俄國斧頭黨首領同埋紅口教頭。



大師兄等人返到精武館,發現成班師弟帥妹毒手幾乎死曬。而日本領事又催促巡捕房到精武館攞人。陳真返到精武館裡頭,為免精武館嘅人受罪,挺身成擔,走出大門對著一班鎗手踢出凌空一腳……

**



**


**

大陸氣功[金像獎]2017



開場表演,[我要真氣功]!

呢啲國寶級嘅表演,再加上一啲特技效果之後,呢位氣功大師嗰招[隔山打牛]嘅威力,就更上一層樓嘞。真係[無卵得頂],假到[無曬朋友]!不過,呢種咁嘅大師到處都係,不論國籍人種同膚色,全世界都有。喺亞洲地區比較有市場嘅有大陸、日本、台湾、馬來西亞、泰國等.........

參演招式:
。[隔住青山打西牛]
。[螺旋丸 vs 廬山升龍霸]
。[太極旋風氹氹轉]
。[真正宗。龜波氣功]
。[雷遁。千烏]

氣功嘅種類好繁多,又有悠久嘅歷史,喺古代通常分為吐吶、行氣、布氣、服氣、導引、煉丹、修道、坐禪等等。練氣功,好多時都係配合武術或者靜坐一齊練。

氣功主要可以分為[動功]同[靜功]。動功係指以身體活動為主嘅氣功,特點係強調同意氣相結合嘅肢體操作;而靜功係指身體唔迶動,只係靠意識、呼吸嘅自我控制來進行嘅氣功。大多數嘅練氣功方法係動靜相間嘅。

喺宗教之中,道教嘅道士經常會練習導引、內丹術氣功,而佛教裡面就會練習禪定、靜坐所包含嘅氣功。

**

香港粵語電影。廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言