2018年1月20日 星期六

陳真經典對白〔惡搞〕!



《精武門》係香港1972年嘉禾電影出品嘅一套武打電影[功夫片],由李小龍主演,羅維執導。李小龍喺戲入面飾演民國初年武術大師霍元甲嘅徒弟陳真(虛構人物),最出名嘅一幕係陳真單人匹馬攞坐之前日本仔送嘅「東亞病夫」牌匾,走入虹口道場度踢館,教訓班日本仔一餐,之後重塞紙入佢哋個口。

呢部電影喺當年好受歡迎,李小龍飾演陳真呢個角色亦心入民心。而喺呢套戲入面,重有好多值得回味嘅經典片段同對白嘅。不過,呢次就有啲[惡搞]下,您記唔記得原本係講啲咩嘅呢?

**

陳真喺《精武門》入面嘅經典對白〔惡搞〕

 
「你話我知呀!胃病會唔會死人?感冒會唔會死人?睇鹹書會唔會死人?」
 陳真咁樣去質問師兄佢哋,師父〔霍元甲〕嘅死因係咩。

**



「我係精武館最『水皮』嘅徒弟,我想試下日本『壽司』嘅味道!」
 陳真將〔東亞病夫〕牌匾送返去虹口道場時講嘅嘢。

**



「我話你知呀!孫中山唔係病夫!係大夫!」
 陳真將虹口道場啲[架仔]都教訓一餐之後講嘅嘢。

**



「呢次要你哋食紙、下次要你哋食玻璃!再下次要你食埋個木框!」
 踢完館之後,陳真將寫著〔東亞病夫〕嘅紙撕落嚟,逼嗰兩個之前送牌匾到精武館嘅日本人食,喺塞紙入去佢哋個口時講嘅嘢。

**

 

「點解?點解你要逼我呀?我根本就唔識得玩 Farm-Ville!」
 陳真逼漢奸胡恩講出〔霍元甲〕嘅死因之後,本來已經係放佢一馬畀佢走;但係胡恩喺背後偷襲,就畀陳真一拳打死嗰時就講咗呢一句。

**

 

「我少讀書,你唔好呃我!Samsung Galaxy 同 iPhone 邊隻正啲!」
 呢句陳真向巡捕房探長講嘅嘢。跟住陳真就問探長,若果佢行出嚟自首,精武館嘅人係咪唔受牽連。

**

 

「我話你知呀!我陳真玩 Candy Crush Saga,同精武館無關!」
 陳真臨走出精武館門口嗰時,向嗰啲日本領事講嘅嘢。

**

中國人,唔係病夫!



**

大陸氣功[金像獎]2017




開場表演,[我要真氣功]!

呢啲國寶級嘅表演,再加上一啲特技效果之後,呢位氣功大師嗰招[隔山打牛]嘅威力,就更上一層樓嘞。真係[無卵得頂],假到[無曬朋友]!不過,呢種咁嘅大師到處都係,不論國籍人種同膚色,全世界都有。喺亞洲地區比較有市場嘅有大陸、日本、台湾、馬來西亞、泰國等.........

參演招式:
。[隔住青山打西牛]
。[螺旋丸 vs 廬山升龍霸]
。[太極旋風氹氹轉]
。[真正宗。龜波氣功]
。[雷遁。千烏]

氣功嘅種類好繁多,又有悠久嘅歷史,喺古代通常分為吐吶、行氣、布氣、服氣、導引、煉丹、修道、坐禪等等。練氣功,好多時都係配合武術或者靜坐一齊練。

氣功主要可以分為[動功]同[靜功]。動功係指以身體活動為主嘅氣功,特點係強調同意氣相結合嘅肢體操作;而靜功係指身體唔迶動,只係靠意識、呼吸嘅自我控制來進行嘅氣功。大多數嘅練氣功方法係動靜相間嘅。


喺宗教之中,道教嘅道士經常會練習導引、內丹術氣功,而佛教裡面就會練習禪定、靜坐所包含嘅氣功。

**

香港粵語電影。廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言