2018年10月21日 星期日

公元2007年.貂蟬再遇呂布[無禮的篡改 三]


公元2007年.貂蟬再遇呂布[無禮的篡改 三]
———————————————————————————————

我:「安祖娜;我要結婚啦!」

晏晏:「蟬;真係嘅?妳答應咗 Stephen?恭喜,恭喜啊!」

我:「鳳仙呢?我想聽聽佢嘅祝賀?」

安祖娜:「恭喜妳呀,貂蟬;可以嫁畀呂布啦!」

晏晏:「妳會唔會請我嚟喝喜酒?」

Sammi:「妳真係想清楚哪?」

我:「晏晏;我當然想妳可以嚟啦。」

我:「Sammi;嗯。」

鳳仙:「蟬;妳係咪愛佢?」

**

我:「佢好愛我.... 我有信心佢可以畀到我安穩嘅日子。」

鳳仙:「咁我就不恭喜妳嘞,既然妳唔愛佢,何苦去堆砌一啲理由嘅盲目自己去達成一個唔自願嘅結果?將來辛苦咗人哋,又害咗自己?」

我:「鳳仙;妳.... 不贊成?」

鳳仙:「作為朋友;只係唔想妳將來後悔啫!」

Sammi:「鳳仙,me too!」

我:「好嘅,我再考慮清楚...」

安祖娜:「嬋;我雖然未見過妳想嫁嘅人係點樣?不過我對妳嘅選擇有信心囉,先再考慮清楚,呢件係人生大事嚟架!?」

Sammi:「我情願妳選擇嗰個姓雷嘅壞人!」

我:「吓!咁我寧愿孤獨一世嘞,都唔會練姓雷嗰種衰人!」

**

講起呢個姓雷嘅人,事實係有啲激氣。

喺2005年我返香港嘅時候;先至知道爸爸畀一間財務借貸嘅公司,入稟法院向佢提出錢債索償,嗰一筆數目就有成八十五萬咁多。呢件事佢一直冇喺電話同我提過。件案嘅成個法律程序,佢只係接受咗初步法庭聆訊,冇覆核聆訊。

爸爸嘅多年同窗同知交張鑑泉先生;喺大陸開廠做生產工業原材料加工生意。但因為生意逆轉,喺2001年曾經向爸爸借貸四十萬,當然之後就不了了之,唔只係咁,呢位冚家富貴嘅張先生,重冒認我爸爸嘅名,亦唔知道用咩手段攞到爸爸嘅個人資料,向一間私人物業借貸公司,貸款咗七十萬,而我爸爸個名同簽署作實[偽造]就成為佢嘅擔保人。

姓張嘅債主事後知道大陸廠房已經關門大吉,佢就一直失縱。而擔保人就自動成為追討債項嘅被告人,爸爸當然有報警啦,但係申索人有曬充分理由同證據,當然毫無疑問依法律途徑追討。呢件係一件令人覺得相當激氣又令爸爸感到蒙污嘅事,為呢件事,我同爸爸奔波躖唔知幾多次,目的係想盡快擺脫走出呢個漩渦。

**

2006年5月

我同爸爸多位朋友嘅幫忙之下,打聽到張鑑泉離婚太太同家姐嘅屋企地址,喺田心村嘅一間二層覆式房。咁啱爸爸嗰陣返呜鄉下,我好急不及待就攞咗一啲法律文件,就自己一個搵上門。

呢次;係我第一次遇到呢個姓雷嘅男人.......

接近黃昏嘅時分,我嚟到目的地。據所知佢哋住喺上層單位。我行上樓梯,就聞到一陣陣濃烈刺鼻嘅油漆味,跟著我見到門口同牆嘅周圍,幾乎畀紅油漆淋滿曬,重有一張紙貼喺度門,寫著:[張鑑泉:有借有還真英雄,勿留妻女在家中],我當然知道呢啲係追數公司做嘅。不過冇諗到有人會作詩留畀欠債人?

眼見呢個情景,我講咗一句:「無法無天!」

諗住轉身就走,突然聽到由下層傳上嚟好急嘅皮鞋聲....

有一個著套黑色貴嘢西裝嘅男人,塊面掛住副太陽眼鏡,佢佐喺樓梯嘅轉彎處,望咗我一眼,就講:「靚女,張鑑泉係妳咩人?」

我:「我唔係佢咩人,我只係有啲事搵佢。」

男人:「妳係銀行嘅 OA team 職員?」

我:「唔係,佢欠我錢,我係特登上嚟搵佢嘅。」

男人:「呵呵,落樓下傾兩句啦?」

我跟著呢個打扮成好似日本黑道嘅古惑佬,去到佢停喺樓下嘅私家車旁邊,車後座皇坐住另外兩個男人,嗰個人喺車度攞出一疊文件喺我面前樣樣下。」

男人:「我相信佢欠妳嘅錢點都唔夠我多,我呢度加起嚟就有三佰萬。我喺度等咗佢老婆三日,妳又有冇咩好辦法?」

我:「佢欠我四十萬,佢重冒認我爸爸嘅簽名做擔保人申請借貸,而家我哋重畀人告同煩個不停。無論如何,我都要攞返個公道。」

男人:「靚女,返屋企啦。妳冇本事搵到佢嘅,即使搵到,佢亦冇能力還錢畀妳,就算有錢還,追佢數嘅重有幾份人,亦都未輪到妳先攞。」

我;嫣然一笑,轉身走人。

我行咗幾步,個男人喺後面嗌:「靚女,妳嗰四十萬,我幫妳收返嚟!」

我轉身同佢講:「好,如果你搞得掂,我畀一半你!」

男人:「嘩,妳咁豪?嗰度成二十萬啊?成交。多謝先!」

個男人攞咗張卡片畀我... 上面印著嘅係姓雷嘅名。

男人:「諗到咩同張鑑泉有關嘅任何可以畀我嘅資料,隨時畀電話我。」

我問:「你哋將人哋屋佐搞成咁樣,佢老婆重敢返嚟咩?」

男人:「呵,呢啲事唔一定同我哋有關架?何況想佢哋死嘅人妳都有份。」

我:「佢哋係咪已經搬咗?你咁肯定佢哋會返嚟?」

男人:「佢啲細路要返學,啲書同校服都喺屋入面,點會唔返?」

事後,有同呢個姓雷嘅人溝通過幾次電話,講咗一啲爸爸同張鑑泉嘅舊事。爸爸記起張鑑泉嘅老父同親戚一直住喺廣東汕尾,但我哋實在無法再知道更多詳細資料。

我當然明白呢個叫阿雷嘅人,佢係利用我嚟搵多啲張鑑泉嘅動向,抽絲剝繭式嘅希望可以將佢逮住,唔係嘅話我根本唔想同呢啲黑道人物有任何瓜葛,我咁諗係咪係先入為主呢?總係覺得,佢哋為呜利益都會不擇手段,重有咩好事會做呀?

而且呢個人畀我嘅印象事實上太差啦,每次同佢講親電話,佢身邊總係有一大班人喺度嘈生曬嘅,而且佢總係會刻意咁來輕薄我,甚至重邀約我出去見面食飯,而我每次都會借故推搪佢,對於呢類嬉皮嘅登徒浪子,癟咩嘢好講。不過我喺度諗,若果佢可以搵到張鑑泉,教訓佢一餐,即使攞唔返啲錢,亦總算為我哋出返口氣,有時候只有靠呢啲市井流氓嚟以惡制惡。

呢個就係我每次同網友傾到呢個男人就把幾火嘅原因嘞。

可惜嘅係搵咗成年,張鑑泉嘅事重係未有一啲消息同任何進展。

講起呢一年內新相識嘅網友;使我印象最深刻嘅,相信只有[鳳仙]嘞,佢自稱係一位教育學者,但係工作上就要定時穿梭中港兩地,所以唔係每日都會出現。佢嘅學識相當豐富,經常喺自己帳號入面,發表各類哲理同人性思維嘅睇法,而且見解深邃而精譬,有相當內涵同埋藝術氣質。即使係天文地理、古今歷史、古典唯美同現代意味交融,她都可以一一展現。

重經常因為我爸爸嘅事,提供一啲法律意見,使我增益不少。佢顯然係一位滿腹經綸嘅睿智者,可以結交到呢啲良師益友亦算係人生一大快事?所以大家喺交流嘅時候,我哋一干朋友都會尊稱佢做「鳳仙老師」。

**

2007年嘅今日,張鑑泉嘅事,忽然有突破性嘅發展。

張鑑泉返咗嚟香港申請破產,重好奇怪同警方自首,又供出自己盜用他人資料冒簽擔保人借貸事件,原來除咗我爸爸之外,重有幾個受害人。法庭判咗佢坐牢三個月,咁益佢嘅。收到法庭嘅通知信,嗰間財務公司嘅訴訟就自然徹消,雖然已經知道嗰筆錢會永遠石沉大海,但你可以見到爸爸有如沉冤得雪後嘅心情,一切陰霾已經散去,點會唔開心。

**

我「哦?鳳仙老師,妳返嚟哪?」

鳳仙:「Hi,蟬,都睇到留言嘞,妳爸爸嘅事都解決咗,恭喜妳,妳以後都唔使再憂心,可以放心拍拖同結婚啦!」

我:「我多謝妳先啱,感激你喺呢一年嚟,為我提供咗唔少法律常識,希望有機會可以請妳食餐飯,妳賞唔賞面呀?」

續~

**

原:飛鳥 Aska Tsang。2010年

譯:蕭南仁。2018年

**

第37屆香港電影金像獎—[楚原]終身成就獎 2018



當您回首往事時,不因碌碌無能而悔恨,不為虛度年華而羞恥。

人生大慨都係失意頗多如意少,我破咗香港賣座記錄,老闆即刻同我簽張新合同,人工加十倍!個個都話我係香港最幸福既導演;十幾年後,我嘅電影唔賣錢,拍完幾套仆街片呢,就想拍天龍八部。開鏡前一日,方逸華小姐撕咗張通告唔俾拍。入到寫字樓第一句就問我:『邊個俾你拍天龍八部嘅?蝕咗本你有得賠咩?』最後兩句話就係:『楚原,你根本唔懂電影藝術,你根本唔識拍電影。 』個時人人都話,我係邵氏公司最難堪既導演。

但係人生,呢兩個字呢,就係歡聲同淚影四個字砌成既,冇乜奇怪吖?任何人,無論你琴日幾風光,亦無論你琴日幾失意,聽日天光嘅時候你一樣要起身要做返一個人,繼續生活落去,因為明天總比昨天好,呢個就係人生!

**

廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言