2018年10月24日 星期三

公元2007年.貂蟬再遇呂布[無禮的篡改 六]

公元2007年.貂蟬再遇呂布[無禮的篡改 六]
———————————————————————————————

我:「Hi,你係阿朗,Terence?而家覺得點呀?」

朗:「護士姐姐話下一個輪到我睇醫生!」

我:「嗯,嗡就好,你今年幾多歲?」

**

朗:「七歲半。」

我:「你媽媽要返工所以嚟唔到睇你呀?」

朗:「我冇媽媽,只有爸爸,嫲嫲。我同嫲嫲一齊住,爸爸就自己一個人住。」

我:「哦,原來係咁。」

朗:「唔.....」

我:「咁,我介紹下自己.....」

朗:「我認得你,你係貂蟬姐姐吖麻!」

我一臉愕然.... 呢個細路點會知道我聊天嘅網名架???

診症室嘅門開咗,謢士叫:「梁朗!」

朗起身問我:「姐姐,妳陪唔陪我入去?」

我立即拉住佢隻手....

我:「你係梁朗?.......你係姓梁?...唔係姓雷?點解嘅....??」

喺診症室入面,朗背靠著我坐,畀醫生睇[望聞]。
而我,呢一刻好似咩都聽唔入耳....
因為好多問號已經唔停喺腦入面閃動著......
我耳仔開始有啲熱紅....
唔知點嘅?
個心不由自主咁開始跳動得越來越利害......

診症完咗,醫生話佢病情並唔算太嚴重,而且發燒巳開始驟降....

我哋返出去梳化嗰度坐低.... 等攞藥。
我開始有啲出冷汗同手震....
心跳亦不斷咁跳得越加劇.....

我:「阿朗.... 你點知道... 我叫貂蟬?重有... 你爸爸唔係姓雷嘅?」

朗:「每次我喺老竇屋企用電腦嘅時候,都睇到妳個樣,老竇用躖妳張相喛做牆紙,從來冇換過。妳唔係經常同佢聊天好熟嘅咩?佢一直都唔係用佢做嘢時用姓雷嘅假名。」

我:「???...咁佢... 用咩名同我聊天?」

朗:「鳳仙!」

呢一刻... 我真係目定口呆著.....
雙眼已經通紅... 塊面重好熱.....
點會架... 嗰個姓雷嘅,就係... 鳳仙老師?....佢... 係... 姓梁?
我含著嘴,忍著開始泛濫嘅淚水.....

要阿朗畀我睇下佢本小學生手冊.....
真係... 的確係...... 我睇見手冊上爸爸個名係姓梁!
..........係真嘅.....!

我摸著阿朗嘅頭髮,傻傻呆咁望著佢....
其實呢一剎那,我真係好想立即去抱擁著佢....
我啲眼淚已經奪眶而出... 唔停咁流..........
我重覆咁拭擦著如江河缺堤嘅眼淚......

人不停喺度顫抖著... 無法子形容自己激動嘅心情....
就好似當年媽媽去世,我喺醫院裡頭歇斯底里一樣.....
一時間嘅逆轉,我事實上無法接受......
呢一刻澎湃嘅心情,耳熟涕零嘅我........

診所入面嘅謢士同其他等睇症嘅人,他哋都以為我過份擔憂阿朗病情,紛紛前嚟安慰我,為我送上紙巾拭眼淚。

我深深喘一口氣......
不斷喺度默唸著峨嵋嘅心法口訣.....
只想自己能夠盡快平服......
面對如此狼狽嘅自己......
我幾乎已經忘記自己最初嘅模樣....
祈求自己千祈唔好崩潰......
但係,無論我點樣拭擦眼淚....
眼淚重係不斷咁飛灑而下......
回望街上嗰處深黝嘅天空......
都開始荏落著雨.....
落雨呀....
反正我而家凌亂不堪嘅心坎....
已經好似畀雨箭一樣被切割得支離破碎....

老天爺你點解偏要將煽情嘅劇本編排得咁一絲不苟?
將自作多情嘅我演繹得如此淋漓盡致?
一直傻傻嘅期待,到失望,再期待,再失望....

我明白,冇一個人可以躲藏唔畀痛楚搵到....
我以為,只要空白咗自己,我就可以刪除你....
思緒唔經意之間又再次畀你無情嘅喚醒....
久違囓感動喺呢一剎那又再奔湧翻騰.....
積雪融化.......絮亂飛花........形如淚人.....
呢喃起漣漪無數.....

好多往日嘅愛恨糾葛喺眼前一幕一幕又再次牽起....
其實歲月嘅年輪早已經將彼此交融纏繞喺埋一齊....
只係呢個傻女自己就唔知道........

唔知過咗幾奈........你電話嚟啦,我嘗試憋著眼淚。

你:「做咩呀?把聲咁沙啞...喊過嚟?」

我:「冇呀,你媽媽已經來過將阿朗接咗返屋企。」

你:「我知道,我哋已經傾過,佢冇激親妳吖麻?」

我:「冇,佢好乖。」

我:「病唔算嚴重,按時食藥休息就好伊好。」

你:「咁,妳再等我一陣。」

我:「你喺邊?」

你:「我喺火炭,火車站附近嘅油站。」

我:「我喺度等得太奈啦,我想過嚟搵你?得唔得。」

你:「好,妳搭的士啦,外面落著雨,小心啲。」

我坐的士都帶著幻得幻失嘅心情,嚟到佢嘅所在地。
落車之後,我四處張望,但係睇唔到佢嘅身影.......
喺對面馬路上,我見到只有一位塊面掛住黑框眼鏡嘅,外表斯文,身穿白色長恤衫嘅男人....

佢手持著雨遮正朝著我嘅方向走過嚟?
係佢......!佢冇留鬍根?健碩咗?頭髮亦留長咗?
佢走到我面前,急忙將雨遮靠向我。
佢攞出紙巾,為我輕輕拭擦掉臉上嘅雨水.......

你:「做咩傻更更咁望住我?唔認得我啦?」

未等到佢講完話,我就狠狠咁摑咗佢一下!
但呢個人,竟然一啲反應都猜?重喺度笑!?

我:「好... 你好呀!鳳仙老師!」
  「韋小寶嘅標籤又可以充當內閣大學士!你好厲害呀!」

他依然默不作聲,仍然呆呆咁睇住我微笑。

我啲眼淚又再一次洶湧泛濫.....
我含著眼淚... 又再次狠狠摑咗佢兩大巴!

當我再次想出手打佢嘅時候....
我睇見佢眼眶之中泛起淚光?
佢微笑中嘅嘴角,已經畀我摑到滿口牙血滲漏出來.....

我:「你同我企喺度,唔準郁迶,我要打死你!」

佢突然捉住我隻手?
拉我擁入佢嘅懷抱!
唔知點解?
我竟然冇作出絲毫掙扎?
呢一刻...
我亦將佢擁抱得好緊好緊....

我終於忍唔住放聲痛哭起嚟....
任意將該死嘅眼淚都灑喺佢嘅肩膊上....
唔知過咗幾奈?

黃昏細雨伴隨我嘅哭聲終於都停咗.....

我:「我畀... 鳳仙嘅留言... 你都聽咗...?」

你:「嗯... 半個鐘頭之前,已經聽咗。」

抱著佢,我撒嬌咁同佢講......

我:「以後唔準再呃我....」

你:「我答應妳...」

我哋牽著手,沿著黃昏映照下嘅斜路,行去泊車處....

我:「咁好,梁先生,診金一百八十塊,畀我!」

你:「嘿,妳欠我廿五萬酬金呀!」

我:「爸爸只肯收張鑑泉四十萬。」

你:「呵,難怪!笨爸爸總有笨女兒!我唔理,呢啲係妳哋嘅問題。」

我:「冇曬啦,爸爸都將啲錢用曬,我有咩辦法呀?」

你:「哦,咁就真係冇辦法咯,妳就要肉償嘞!」

我:「唔得!」

喺嗰一日開始,我哋一家三口,從嚟冇分開過。

2010年12月4日就係我哋嘅結婚紀念日。

完~



原:飛鳥 Aska Tsang。2010年

譯:蕭南仁。2018年

**

最緊要係自己識煮飯!



有朋友話:[男人的浪漫,最緊要係有老婆識煮飯!]

平時煮米飯嘅時候,好多人都覺得唔好食!以為簡簡單單就將米放喺個煲裡面煮就搞掂!但其實要到一煲靚飯都有一啲秘訣嘅,只需要簡單小動作,就可以令米飯格外好味!

米飯好食秘笈
1、煮飯時喺米入面加少少鹽、少少豬油,會使啲飯又軟又鬆;
2、喺水裡面滴幾滴醋,煮出來嘅飯會更加潔白、味香;
3、啲飯太硬,可以喺飯煲裡頭倒啲米酒,再煮一陣就得;
4、冷飯重新煮,可以喺飯煲水裡面放啲鹽,食時口感似新飯。

米飯煮法小技巧
1。[洗米]
  記住洗米一定唔要超過3次。
  如果超過3次後,米裡頭啲營養就會大量流失。
  咁樣煮出來嘅飯香味都會減少。
2。[泡米]
  先將米喺冷水裡面浸1個鐘。
  咁樣可以令米粒充分吸收水分。
  咁樣煮出來嘅飯會粒粒飽滿。
3。[米]同[水]嘅比例
  煮飯時,米同水嘅比例應該係[1:1.2]。
  點量?用食指放入米水裡面。
  只要水超出米有食指嘅第一個關節就可以。
4。[增香]
  呢點就真係密技囉!
  
如果您屋企家嘅米已經係陳米,冇關係,陳米都可以煮出新米嘅味道。就係喺經過前三道工序之後,喺煲裡面加入少少嘅鹽或者花生油,記住花生油係[熟油],而且係晾涼咗嘅。只要喺個煲裡頭加入少少就可以。

呢啲只係經驗分享,唔係專家指引,唔好亂講話誤導!

重有,煮靚飯唔一定係用電飯煲[電子鍋]嘅。

**

廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言