2017年10月10日 星期二

阻你幾分鐘,聽聽廢柴嘅心底話。

廢出我天地[廢柴情緒支援小組]

廢柴,木質鬆爛,臭氣逼人,一打即散,點極唔著,著咗都唔好燒,啲火燒得嗰幾秒就玩完,重會冒出黑白毒煙,污染環境,塗炭生靈添。不過,廢柴亦唔係一無事處嘅,佢喺呢個世上嘅功用,就係會變成大地上嘅[好堆肥]。

**

聽講話,廢柴每年嘅出產量有成一億個咁多,而每年消失同死亡嘅,就只係其中嘅一半,而多數都係因為自己無能同無知而白白痴痴咁死亡嘅。

廢柴其中嘅死亡原因:

。唔識嘢,亂咁噏,畀人秒殺。

。唔知定,阻頭阻勢,畀人掉落垃圾堆。

。見到火種[唔識死],重自己走埋去玩。
。為咗證明自己[唔係廢柴],而衝入火場。
。環保,等等……



**

廢柴家族[三兄弟]:

。紙杯:[我最近搬咗將軍澳......]
紙杯係由紙漿製成嘅一次性用杯,而且通常用塑或蠟加襯覆蓋喺杯嘅內外表面,用來防止液體洩漏或者浸透入紙張。紙杯可以係由再生環保紙製成,而喺世界各地都好廣泛使用。而紙杯嘅同級[cup]兄弟[膠杯],使用嘅廣泛程度就更勝哥哥。

。膠樽:[我啱啱畀架車車親入咗醫院......]
膠樽係一種好常見嘅塑料瓶,其中寶特瓶[PET膠樽]係膠樽界嘅代表。膠樽具有韌性佳、質量輕、唔透氣、耐酸鹼等特點,成為裝盛汽水、果汁、碳酸飲料等嘅常用容器。但係膠樽嘅耐熱性低,所以唔可以裝盛高溫液體,亦要避免放置喺烈日下同無冷氣嘅車入面等嘅高溫環境,而且膠樽用完之後就應該送去回收點。膠樽係冇無法自然分解,所以點樣處理膠樽垃圾問題盲成為現代社會所面臨嘅一大環保課題。

。飯盒:[我近排啲日子都算幾好......]
飯盒係一種即棄餐盒,又稱[即用即棄餐盒],係泛指只供一次使用、用後即棄嘅消耗性廉價餐盒。即棄餐盒嘅材質可以係紙、發泡膠[保麗龍、塑膠等,使用即棄餐盒可以避免一啲傳染病傳播,例如甲型肝炎,但係用後即丟亦會造成大量垃圾同引起廢棄物處理嘅問題。



**

毛毛[柴九 Ryuji]真情剖白:

柴的圖片搜尋結果

由細到大都係廢柴界嘅 KOL,直至見到呢班「廢柴情緒支援小組」嘅組員,我先發現原來我喺廢呢方面,都唔算係咁廢⋯⋯

**

垃圾得志,語無詮次!



〔垃圾〕或者〔廢物〕,即係唔需要或者冇用嘅嘢。

喺香港呢個人口密集嘅城市,垃圾處理係令人好頭痛嘅事。一般嘅做法就係收埋一齊之後,送去〔堆填區〕埋咗佢或者係攞用〔焚化爐〕燒晒佢。

但係呢兩個做法,有好多人或者專家就走出來話,會影響生態同製造出環境問題。

〔堆填區〕,專家話處理得唔好,會有污染地下水同埋發出臭味同沼氣,而且可以做堆填嘅地方會越嚟越少,因為冇人想個堆填區會喺自己住嘅地方附近。

〔焚化爐〕,焚化又驚著會產生啲有毒氣體污染空氣,啲專家又話焚化產生嘅二氧化碳會加劇地球暖化,嚴重影響地球生態。

兩樣都唔係咁好,點做呢?

〔搞回收〕囉!有好多社區人士同啲乜乜專家,都喺度要求政府去研究減少城市垃圾,要政府去鼓勵啲人去搞資源回收。但係一講到搞回收嘅成本要用好多錢,啲社區人士同埋啲專家都好清楚咁表示,呢啲唔係我哋嘅研究嘅範圍。

**

香港風情。廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言