2017年10月2日 星期一

男人的浪漫[秋天的童話]An Autumns Tale


秋天的童話[經典電影對白]
呢部電影到今年嘅7月16日就已經係第三十週年!
喺套戲入面,有好多值得回顧嘅經典片段同對白嘅。



船頭尺:JanFer!
尺友一:喂,邊個叫 JanFer 呀?
尺友二:唉吔,叫你接就接啦!
船頭尺:JanFer!
尺友一:JanFer!

十三妹:船頭尺,點解架?
尺友一:唓,船頭把尺,愛嚟做咩架?
尺友二:啊,度水囉!
船頭尺:女人真係茶煲!
十三妹:你話乜嘢茶煲咓?
船頭尺:麻煩啊!Trouble,妳唔識英文嘅咩?
十三妹:我今晚靚唔靚啊?值幾多分呵?
船頭尺:一百分啊!
船頭尺:阿倫幾時有咁樣講過嘞?
    阿倫淨係話:這陷阱,這陷阱,偏我遇上啫嗎,bullshit!
船頭尺:睇下妳啊,又要生又要死,又揾刀仔割大脾!
十三妹:船頭啊!我廿三歲啦!
船頭尺:咁咪好囖!花樣年華,我三張三啦!
十三妹:你唔明架啦!女人廿三,老過男人三十三啊!
船頭尺:戇居!
船頭尺:好!華盛頓話事解:好嘅開始,就係成功嘅一半!
十三妹:乜華盛頓有咁講過咩?
船頭尺:... 唔係華盛頓,就一定係孔子,是但一件架啦!
船頭尺:正!國以民為重,民以食為天...

船頭尺:恰我哋中國同學會?!
船頭尺:我窮到燶橫掂仆到直,確係難揾食!
    我唔怕輸橫掂輸到直,輸到面都紅!
    你阿媽,大減價,益你阿爸!
    做乜成晚去疴尿!
船頭尺:... 做人最緊要放開懷抱,對酒當歌,人生幾何,有得吔就吔喇!
船頭尺:... 男人大丈夫,今日就今日,聽日就聽日!
船頭尺:沙地種蘿蔔,掹番出嚟得個窿。風吹雞蛋殼,財散人安樂。
船頭尺:... 以後畀啲心機讀[贏],做人同跑馬都一樣,最緊要係讀[贏]嚇...
船頭尺:咦... 個錶幾盞鬼喎!
十三妹:阿爺留比我架...
船頭尺:靚阿靚嘞!衰呵!觀音頭掃把腳,換個條錶帶佢喇!




船頭尺:鬼佬大戲,好悶個喎!Shall we dance? 咚咚咚...
    Shall we dance? 咚咚咚...
船頭尺:You talk all yes talk, I talk all no talk!
警 察:I don't know what you're talking about?
船頭尺:你講句句都啱嘅,我講句句都唔啱嘅!
    You talk all yes talk, I talk all no talk!
船頭尺:Understand?! I'm not "Yellow Cow"(黃牛)!!
船頭尺:我依世人乜都冇,係剩番啲自尊架啫!
船頭尺:... 有乜所謂啫!馬死落地行!依架好嘢嚟嘎,
    列根都係坐依架同啲 citizen 扼手嗻...
十三妹:哎呀!車底有個窿嘅!死火都要落地行...
    點解你唔戒賭啫?
船頭尺:唔賭點樣平衡心理啊!
船頭尺:你都戇居嘅!錢係要嚟使,唔係要嚟儲架嘛!
    記我話咧,最好到釘嗰日,啱啱一毫子都洗晒,
    咁就冇蝕底喇!係咪先!
十三妹:送畀你嘅。
船頭尺:咦,咁醜樣,邊個來嚟架?
十三妹:你估下...
船頭尺:成個木嘴咁... 睇落又幾似我喎嚇!
十三妹:唔係呀,你剃淨啲鬚,個下巴咪幾似阿B...
船頭尺:真係?
十三妹:似阿B嘅膝頭啊!
十三妹:♪ 在森林和原野是多麼的逍遙!♬
    ♪ 親愛的朋友啊,你在想什麼?♬
    ♪ 鳥兒輕輕在歌唱,鳥兒輕輕在舞蹈!♬
    ♪ 親愛的朋友啊,你在想什麼?♬
船頭尺:做人嘅嘢,天生天飬嘅啫,冇嘢做咪賣下泥公仔囉,又唔駛死嘅!
船頭尺:妳理得佢啫,又話唔惗以前啲嘢...
    明明啲嘢都抌咗仲要擰返轉頭裝下...
船頭尺:... 唔靚就要傷心,咁我咪要跳海死咗佢!




船頭尺:好!我乜嘢都唔係,我以後都唔會再理妳,妳亦都唔好"茶煲"我,
    我依世人乜都冇,係剩番啲自尊架啫!
船頭尺:落鹽唔可以太近,唔可以太遠,两呎... 啊啊,两呎啊!
船頭尺:... 如果太遠落,啲湯會淡。如果太近落,啲湯會咸...
十三妹:... 唔... 我明嘞...
船頭尺:... 飲湯...
船頭尺:... 十月天,傍晚吹南風,早北,晚南,半夜東...
    聽日一定會好天嘅喇!
十三妹:係咪真架?你又知?
船頭尺:天文台妳可以唔信,但係行船佬嘅說話妳一定要聽...
    啊,仲要啊,閃電嘅時候咧嚇,北閃西南風,
    東閃雨從從,南閃打大風,西閃日頭紅...
船頭尺:三大规条:戒酒,戒赌,戒烟。
    五大目标:學海無涯,唯勤是岸。
         攞完绿卡,要攞金卡。
         着鞋要着袜。
         英文講 Grammar。
         想做就去做。
         船頭愛茶煲。
十三妹:船頭,跳舞啊...
船頭尺:... 揾妳同學喇...
十三妹:嗯,跳喇!
船頭尺:揾日喇!
十三妹:男人大丈夫,今日就今日,聽日就聽日!
十三妹:做乜尋日生日都唔話俾我聽?等我同你慶祝啊嘛!
船頭尺:駛乜話畀人聽啫,自己 happy 咪得囉...



船頭尺:五大洋,七大洲,邊度冇我腳毛啊... 我宜家邊度都唔想去...
十三妹:... 咁你想做乜嘢啊?
船頭尺:呐... 我就希望有一日能夠喺喥開番間餐館仔,
    門口對住大西洋... 每晚收咗工攞張摺櫈出來,
    吹下海風,飲下啤酒,都唔知幾爽!
船頭尺:我惗... 果陣時啲 friends 都走晒,剩番我一個人...
    或者... 連你都走埋...
十三妹:... 或者我唔走呢?
船頭尺:唔走咪一起... 望住個海囖...
十三妹:... 間餐廳叫乜嘢名好嘞?
船頭尺:你惗下同我改乜嘢名...
十三妹:等我惗下先... 啊!你英文班先生咪幫你改咗個英文名嘅?
船頭尺:啊!係呀!Samuel 嘛,Samuel Pang 嘛。
十三妹:咁就叫 Sampan 啦!
船頭尺:Sampan?埋即係舢舨!
十三妹:你又識?
船頭尺:Sampan... Sampan... 幾好聽啊!
十三妹:... 我以前有個朋友啊,佢最大嘅願望嘞係喺喥開間餐廳,
    對住個大西洋,餐廳個名嘞就叫 Sampan...
小安娜:Sampan?
十三妹:... 唔... Sampan, Samuel Pang...
小安娜:姐姐啊,係咪好似果間咁啊?
船頭尺:Welcome to Sampan. Table for two? Wait a minute, please.
船頭尺:...Table for two?




**

呢部電影到今年嘅7月16日就係第三十週年!
喺套戲入面,有好多值得回顧嘅經典片段同音樂嘅。





**

香港語文。廣東話資料館

1 則留言:

  1. My favourite movie for a long long time. I love Cherry n Fat Gor.
    Cheers

    回覆刪除