2018年4月3日 星期二

港鐵的邂逅[遇見嘅九類人]


地下鐵邂逅她,車廂中的唱談最受用.........]陳百強〈幾分鐘的約會〉嘅歌詞;[今時今日咁嘅歌仔,已經無得唱啦。]套用劉德華嘅金句口吻,因為呢啲詩情畫意嘅橋段,喺依家嘅港鐵入面都好難以復見。呢一切,都係由遺失耳筒開始,畀我由音樂嘅世界,返到嚟現實嘅港鐵車廂入面。男神又搵唔到,繆思女神就自到幾件。

以下就係我坐港鐵遇到嘅有趣搭客:

**

1)舉手投足都散發著[加拿大]氣息

喺夏天嘅日子,稍為逳動下就會大汗疊細汗,自然就會散發出男人味,呢啲都係人之常情嘅事。但係滿第汗味嘅人,情不自禁將對手舉起,任由啲涼風輕輕吹送到,俏然進了你衣襟.........[你個隔甩底]嘅話,嗰種好似鹹魚咁嘅氣息,足夠迷暈方圓三米內嘅女性,比起哥羅芳更加有效,亦會畀啲減肥人士可以控制下食慾,有人話係一舉兩得。

**

2)重複又重複咁車廂今日講多啲

搭港鐵嗰陣,坐喺旁邊嘅人講電話,總係講:[我聽唔到你講乜話,再講多次。];又有啲人嘅懶音太勁就會講成:[喂~禾聽湖到梨港咩話!];又或者講:[吓~梨港嘜話?];通常問呢句嘢嘅人,都唔會得到答案嘅,於是就會唔停咁大聲重重複複講:[我聽你唔到...我聽你唔到...]睇到佢咁個樣鬼辛苦,真係想攞佢個電話過來,幫佢聽下對方喺度講乜鬼。問那星點解要照耀,千秋也未疲倦.........

**

3)雞啄唔斷嘅現場[直播]追擊

間唔中喺車廂度,又會聽到啲人大聲講是講非同埋盡吐心中情,有啲重公開埋人哋嘅私隱添。雖然話一個人坐車難免會覺得好孤單,心裏頭想大叫心中冰凍未能移動我空虛、我寂寞、我凍.........。但係全程大聲講電話,由上車講到落車,未免太[口水多過浪花]囉。啦....啦....~數著浪花一朵朵.........

**

4)滔滔江水綿綿不絕咁大聲傾偈兼爆粗

每個爆過粗嘅人都知道,同朋友講緊親戚、內臟同埋器官嗰時,大聲用來加強語氣係在所難免嘅。不過,每句說話都硬係要加插啲祖先、娘親同埋五臟六腑,感覺就係用粗口來重組句子,如果將佢哋嘅溝通講嘅嘢閂曬啲粗言穢語嘅話,佢地基本上,係冇嘢好講。重有喺車廂入面講嘢或者問候人嗰陣時,都係將音量收細啲比較好。長夜空虛使我懷舊事,明月朗相對念母親.........

**

5)肆無忌憚喺度開喇叭傾偈打機睇片

喺車廂入面,聽到啲人用電話嗰時開埋喇叭,真係有啲衝動遞個耳筒畀佢,可惜我冇呢份勇氣。真係好佩服呢班人嘅專注力,能夠漠視旁人嘅怒啤嘅眼神,全程投入喺電話度嘅虛擬世界。就算默然不語,我都深深記住,因你的眼神,使我心裡著迷......... 

**

6)成人都市故事[柱男柱女]

入到車廂度,有啲人一睇到支[不銹鋼]扶手就好似嚿磁石咁,用膊頭、背脊或者屁股貼實支扶手。若果非繁忙時間嘅話都可以接受,但喺繁忙時間咁多人使用扶手,將個背脊夾硬壓喺條柱,好令人討厭;更甚嘅係有啲女人將個心口貼埋條柱度,呢種霸氣真係令人折服,冇人敢伸手埋去。看著眼前的人漸散,而在那喧嘩過後,只有忽然倦透的,是我的一對手.........


**

7)港鐵車廂障礙賽[閃避行李篋]

喺車廂入面,遇到行李黨係幾正常嘅事,但係可以喺一瞥間敏捷咁避開行李篋,唔會畀啲篋s 〔冇錯,係有(s)嘅,係眾數;黃子華嘅口吻〕轆過對腳嘅人,總係寥寥無幾。佢地應該接受過[少林寺]摺櫈同人行嘅專業訓練,先至練得一身好功夫。馬龍蛇,獅彪象,豹共虎,猴與鶴,十套武功,懾服妖法神巫.........


**

8)細路仔一邊追,一邊練普通話

車廂入面喺唔多人嘅時候,有時會遇到啲細路仔好高速咁跑,或者係圍住支扶手追住走。而下一秒嘅事,就有人出聲話啲細路仔,不過佢哋嘅家長就好似睇唔到咁。一追再追,只想追趕生命裡一分一秒,原來多麼可笑,你是真正目標.........

**

9)瞓覺。發呆。低頭族

其實喺車廂入面,不論坐定企,大部份嘅人都係沉默嘅一群,佢哋都喺度上網睇新聞、打機、恰眼瞓同發吽哣咁,好都市、好智能、好羊群。每天幾分鐘,共你心聲已互通,旅程何美麗,如在愛情小說中.........。喺車廂入面嘅熱鬧氣氛,會畀人彷彿置身喺流動機鋪。〈幾分鐘的約會〉入面浪漫嘅場景,學董建華話齋:[已經唔存在啦。]

**



身處喺港鐵嘅車廂入面,最幸福嘅事唔係遇到啲男神/女神,而係擁有一個隔音良好嘅耳筒,畀你隔絕塵世間嘅煩囂。

依家我都做咗低頭族,而您你妳又係邊一類人呢?

譯:蕭藍仁.2014年8月30日
原:Littledraw.2014年8月28日

**



**

香港風情。廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言