2017年9月23日 星期六

香港電影金像獎。開場表演[正到無朋友]!


香港電影金像獎2017。開場表演[正到無朋友]!

第36屆[香港電影金像獎]係為咗表揚2016年度香港傑出電影所頒發嘅獎項,係喺本地同世界各地推廣香港製作嘅電影,表揚本地電影從業員嘅成就,促進專業發展同埋推動電影文化,呢個頒獎典禮喺2017年4月9日晚喺香港文化中心舉行,由鄭中基擔任司儀,而紅地毯司儀就由區永權同黃宇詩做主持。

開場表演:



細個嗰陣,只要入到戲院,亞爸亞媽就唔會鬧我。因為我次次都可以坐定定好乖。大過咗入戲院,我發覺好容易就拖到女仔隻手,因為佢哋都好乖。再大啲我唔乖嘞,冇咗份工,但係估唔到電影竟然畀咗份工我。對我來講,電影就係魔術。

It's magic. It's magic. 這個世界被你打開天窗
It's magic. It's magic. 戲社裡世界為我拓開邊疆
電影可以畀我見到我想見到嘅香港,電影令我可以見到我想見嘅人,大家見到我呢一身嘅造型,又估唔估到係邊部電影呢?

1:[甜蜜蜜]
牛歡HE 炒酸菜甜蜜蜜
踩單車載女仔[甜蜜蜜]
Don't Fool me 咪亂信[甜蜜蜜]
揸跑車佢先會[甜蜜蜜] 
邊有咁多[甜蜜蜜]



2:[天若有情]
原諒話也不講半句 靚仔死就賺人熱淚
套嘢多離奇人就信 死晒加爆炸曼開心
天才係編劇 為女主角去爆玻璃
婚紗都冇剪裁 佢又會着得落 嘅



3:[鬼新娘]
天際朗月也不願看 監製每月也不願看
他的眼光 他的眼光 睇見錢會閃閃發光
超晒支喇攪到監製心慌慌



4:[功夫]
曚查查 曚查查 點解啲天色咁壞
傳說有 斧頭幫 斧頭幫 佢最惡佢最勢大
邊個咁嘈呀 咩呀 咩呀 咩呀 咩呀 
咩咩咩呀 乜乜乜咩呀



5:[笑傲江湖]
滄海一聲笑 威也兩面搖
武拍武師流汗 邊個知曉



6:[少林足球]
天下武功出少林
香港電影好嘢[真係好嘢] 
香港電影好近[真係好近]
我係本土片[佢係合拍片]
我係功夫片[我係警匪片]
短片 鬼片 大片 



7:[阿飛正傳]
呀名導演 叫我梳梳下頭 
含住煙唔講嘢 其實我做乜嘢
呀名導演 播首歌攪奶茶
然後繼續講嘢 其實佢做乜嘢



8:[英雄本色]
我喺邊度趺低 就要喺邊度企翻起身
就算沉咗 死都要爭氣 
重有豪哥 Mark哥繼續企起
若你唔妥 衝出去攆過 
望下豪哥 Mark哥心中有火
做兄弟嘅



9:[古惑仔]
我要為我拍下去 也為你拍下去 
捱極仔未曾累
流汗日子你在伴隨 拍完再聚 
生命太短 爛片人就怨 
真好片Cult片你會點運算
今晚係確實 名導太多 獎得太少
落選嗰幾位莫太酸
來懷念過去 同業奠氣餒
夢想中的Budget 為何還未到
不相信會絕望 不感覺到躊躇
我不死每日無間做
有沒有風險 人人知道
做戲如變魔術 
It's Magic. It's Magic.



齊鼓掌 好多好戲頒獎
齊鼓掌 今晚等好戲掃金獎
齊鼓掌 香港多好戲你欣賞
齊鼓掌 等嘉賓宣佈你得獎
齊鼓掌 齊頒掌 齊鼓掌

完~



獲獎名單:

最佳電影     《樹大招風》
最佳導演     許學文。歐文傑。黃偉傑。《樹大招風》 
最佳編劇     龍文康。伍奇偉。麥天樞。《樹大招風》 
最佳男主角    林家棟。《樹大招風》 
最佳女主角    惠英紅。《幸運是我》 
最佳男配角    曾志偉。《一念無明》 
最佳女配角    金燕玲。《一念無明》 
最佳新演員    胡子彤。《點五步》 
最佳攝影     鮑德熹。曹 郁。《擺渡人》 
最佳剪接     David Richardson。梁展綸。《樹大招風》 
最佳美術指導   邱偉明。《擺渡人》 
最佳服裝造型設計 奚仲文。吳里璐。《西遊記之孫悟空三打白骨精》 
最佳動作設計   董 瑋。《湄公河行動》 
最佳音響效果   曾景祥。李耀強。《寒戰II》 
最佳視覺效果   Luke Sungjin Jung。Sung Hoon Kim
         Chan Soo Kim。Chul Min Kim
         《西遊記之孫悟空三打白骨精》 
最佳原創電影音樂 金培達。波多野裕介。《七月與安生》
最佳原創電影歌曲 沙燕之歌。《點五步》
         。作曲:戴偉
         。填詞:陳心遙
         。主唱:Supper Moment 
新晉導演     黃 進。《一念無明》 
最佳兩岸華語電影 中華臺灣《一路順風》(缺席領獎) 
終身成就獎    芳艷芬。(楊世芬代領)
專業精神獎    阮大勇
典禮最佳衣著獎  男:余文樂
         女:金燕玲

製作:香港電影金像獎




**

香港風情。廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言