2018年6月12日 星期二

孫逸仙[救國方針]錄音


網上流傳,國父孫中山先生喺中華民國十三年五月三十日,應上海《中國晚報》嘅邀請喺廣州南堤遊艇俱樂部度演講嘅錄音片段。

**

上海[中國晚報]請孫大元帥演講。



喂,我哋大家係中國人,我哋知道中國幾千年來係世界上頂富頂強之國家,知道唔知道呢? 但係現在嘅中國係乜嘢嘅情形呢?中國現在就變成係世界上頂貧頂弱嘅國,中國嘅人民出海外嘅,就被外國人欺負淩辱,看不上一個人樣。在中國裡面呢,外國對我哋嘅政府呢,對我哋嘅國家呢亦係睇唔起。



所以,外國就有意對中國來瓜分呢一點。後來呢,覺得瓜分呢係好難實行,恐怕因為瓜分中國呢,惹出各國攻打自己。所以,現在各國就協同嚟商量,要把中國嘅國事嚟共管,大家嚟共管中國 ,就係呢睇中國唔起,以為中國係不能自己治中國。



諸君,試想想,我哋中國幾千年來係世界一個文明嘅國家。

幾千年前中國最強盛嘅時代,可謂[千邦進貢,萬國來朝],各國都要拜中國上風。到到今日呢,中國反為退化,呢個係為乜緣故呢?就係中國從舊滿州征服以後,中國人就失了個國家精神。中國亡國於滿州二百六十幾年,中國人民在呢二百六十幾年之內呢就瞓著覺。所以,中國就政治退化、文明退化,中國工商業退化,中國之所以到到今日就成為民窮財盡,就變成各國睇唔起。



中國墮落到今日呢個嘅地位,我哋做國民詗就要有一種乜嘢嘅感覺呢?我哋對於國家,係一件我哋知道我哋今日之危險,先知道危險呢,我哋就要設法嚟避呢個危險,咁用乜嘢法子嚟避得呢個危險呢?就要大家同心協力來贊成革命,用革命嘅方法、用革命嘅主義嚟救中國。


革命嘅主義係乜嘢呢?就係我哋嘅三民主義。
第一,民族主義;第二,民權主義;第三,民生主義。

用呢三種嘅主義咾來救中國。呢三種嘅主義呢,我哋大家要留心、要嚟考究。從邊處能考究得呢個三民主義呢?對於呢個三民主義呢,我近日在呢個廣東高師,每個禮拜演說一次。頭一個民族主義,演說了六個禮拜就講完;第二個民權主義呢,又演說了六個禮拜講完;第三個呢,民生主義,不日再嚟演講。



現在呢個民權主義、民族主義,兩種係已經係刻書出嚟。

咁就要諸君呢,留心呢個三民主義呢,要將我呢個三民主義、呢啲演說,要嚟留心詳細嚟讀過。呢個三民主義呢,係講得好透澈嘅,係發揮得好精密嘅,裡頭呢,係有好多新思想、好多新發明。諸君能讀呢個三民主義呢,就曉得用乜嘢方法嚟救國嘞。我哋能照住三民主義呢種嘅方法、呢種嘅精神,大家同心協力嚟救國,咁中國就可以反弱為強嘞、轉貧為富嘞、就可以同今日之列強並駕齊驅嘞!


**

八國聯軍打清廷,九支軍隊大合照!


第一次鴉片戰爭之後,又有英法聯軍之役,跟住重有八國聯軍打大清。而呢次聯軍嘅開戰係為咗對抗大清帝國嘅宣戰同埋鎮壓義和團運動。

1900年,聯軍嘅將領喺北京一張合影相片入面出現咗九個代表。不過俄國[俄羅斯帝國]就冇參加到呢次嘅合影,而英國就將[旗下]嘅澳洲同印度嘅代表拉入去合照。

聯軍合照,左起:
。英 國 [大英帝國  。1707年開始組合大不列顛王國]
。美 國 [美利堅合眾國。1789年打敗大英軍隊獨立]
。英屬奧洲[澳大利亞聯邦。1901年-1931年]
。英屬印度[印度帝國  。1858年-1947年]
。德 國 [德意志帝國 。1871年-1918年]
。法 國 [法蘭西第三共和國。1870年-1940年]
。奧匈帝國[雙元帝國  。1867年-1918年]
。意大利 [義大利王國 。1861年-1946年]
。日 本 [大日本帝國 。1868年-1947年]

#俄 國 [俄羅斯帝國 。1721年-1917年]冇參加到呢次嘅合影
#大清國 [大清帝國  。1644年-1912年]畀八國聯軍攻打

歷史風情。廣東話資料館

**

大陸氣功[金像獎]2017


呢啲國寶級嘅表演,再加上一啲特技效果之後,呢位氣功大師嗰招[隔山打牛]嘅威力,就更上一層樓嘞。真係[無卵得頂],假到[無曬朋友]!不過,呢種咁嘅大師到處都係,不論國籍人種同膚色,全世界都有。喺亞洲地區比較有市場嘅有大陸、日本、台湾、馬來西亞、泰國等.........

參演招式:
。[隔住青山打西牛]
。[螺旋丸 vs 廬山升龍霸]
。[太極旋風氹氹轉]
。[真正宗。龜波氣功]
。[雷遁。千烏]

氣功嘅種類好繁多,又有悠久嘅歷史,喺古代通常分為吐吶、行氣、布氣、服氣、導引、煉丹、修道、坐禪等等。練氣功,好多時都係配合武術或者靜坐一齊練。

氣功主要可以分為[動功]同[靜功]。動功係指以身體活動為主嘅氣功,特點係強調同意氣相結合嘅肢體操作;而靜功係指身體唔迶動,只係靠意識、呼吸嘅自我控制來進行嘅氣功。大多數嘅練氣功方法係動靜相間嘅。

喺宗教之中,道教嘅道士經常會練習導引、內丹術氣功,而佛教裡面就會練習禪定、靜坐所包含嘅氣功。

**

廣東話資料館

沒有留言:

張貼留言